terapia cranio-sacralna

Bóle pleców, stawów i głowy jako wynik dysautonomii. Jak pokonać skutki stresu?

Ból wywołany stresem może pojawić się w wyniku wielu sytuacji i jako następstwo szeregu chorób. Podczas powstawania stresu wydzielany jest kortyzol oraz adrenalina. Jeżeli tych substancji w organizmie jest zbyt dużo, pojawia się wzrost poziomu glukozy we krwi, przyspieszenie bicia serca czy zwiększenie ciśnienia. Długotrwały stres powoduje poważne komplikacje w organizmie. Mogą pojawić się bóle pleców, stawów oraz głowy.

Zaburzenia psychosomatyczne w wyniku długotrwałego oddziaływania stresu na organizm

Ciało, które jest ciągle napięte, z czasem zaczyna boleć. Tak jest w przypadku permanentnego stresu. Po pewnym czasie pojawiają się dolegliwości bólowe w obrębie pleców, stawów oraz głowy. Dolegliwości psychosomatyczne najczęściej znikają, gdy ustępuje czynnik stresujący. Czasem jednak uszkodzenia spowodowane wysokim poziomem kortyzolu są na tyle zaawansowane, że konieczne jest wdrożenie specjalistycznego leczenia.

Pacjenci skarżących się na bóle pleców i stawów zapraszamy na masaż na Ursynowie.

Terapia Cranio-Sacralna sposobem na wzmocnienie zdrowych odruchów organizmu

Terapia Cranio-Sacralna jest nieinwazyjną metodą pracy z pacjentem opierającą się na anatomicznych i fizjologicznych aspektach działania układu czaszkowo-krzyżowego. Odbywa się zawsze w cichej, spokojnej atmosferze. Terapeuta układa dłonie na czaszce oraz kości krzyżowej i w specyficzny sposób próbuje wsłuchać się w rytm płynu mózgowo-rdzeniowego. Celem jest wychwycenie wszystkich przeszkód w jego przepływie i ich wyeliminowanie.

Ta nowoczesna rehabilitacja na Ursynowie przynosi bardzo dobre rezultaty u pacjentów borykających się z nieustannym stresem i jego skutkami. Zwalcza bóle głowy, napięcie mięśniowe, nadpobudliwość, zaburzenia ciśnienia krwi, napięcie w przeponie, a także różne urazy fizyczne, przynosząc pacjentom ukojenie.