Nasza siedziba
Al. KEN 11/U4
Zapisy
Pon - Pt (Sob): 8:30 - 22:00 (8:00 - 14:00)

Co oferujemy?

Oferujemy konsultacje oraz terapię pacjentów dentystycznych i ortodontycznych przy pomocy specjalistycznej terapii manualnej - terapii czaszkowo-krzyżowej (Terapii CranioSacralnej Upledger’ a) przed, w trakcie oraz po leczeniu dentystycznym i ortodontycznym.

Cele terapii oraz co zyskuje pacjent

I. zminimalizowanie lub całkowite wyeliminowanie tzw. objawów wtórnych leczenia ortodontycznego (m.in. : bóle głowy, bóle twarzoczaszki, zaburzenia czucia, bóle stawów skroniowo-żuchwowych i ich okolic, spadek poziomu energii, zaburzenia widzenia, szumy w uszach, zawroty głowy itp.)

II. zapobieganie i/lub wyeliminowanie skutków ubocznych leczenia ortodontycznego

III. poprawa efektywności leczenia ortodontycznego (zastosowanie odpowiednich technik leczenia terapii manualnej zwiększa szansę pacjenta na osiągnięcie zakładanego celu leczenia ortodontycznego)

IV. zapewnienie i/lub poprawa komfortu psychofizycznego pacjenta w trakcie leczenia ortodontycznego

V. optymalizacja zdrowia dentystycznego i całościowego pacjenta

Terapię CranioSacralną możemy stosować komplementarnie również w następujących problemach ortodontycznych:

• wady zgryzu
  • leczenie dysfunkcji nerwów czaszkowych (również które wystąpiły wtórnie w trakcie leczenia)
  • dysfunkcje stawów skroniowo-żuchwowych
  • oraz wiele innych

Zapraszamy do współpracy gabinety i kliniki dentystyczne oraz lekarzy stomatologów i ortodontów. Proponujemy współpracę na linii lekarz stomatolog / ortodonta – terapeuta manualny w zakresie zastosowania specjalistycznej terapii manualnej jako metody komplementarnej w badaniu i leczeniu problemów stomatologicznych i ortodontycznych.

Więcej informacji na temat terapii oraz jej zastosowania w stomatologii i ortodoncji w dziale Artykuły na naszej stronie internetowej.

Współpracujemy z wykwalifikowanymi lekarzami stomatologii, którzy przyjmują w swoich placówkach. Po więcej informacji zapraszamy do strony O nas.