terapia cranio-sacralna głowy

Terapia cranio-sacralna w leczeniu przewlekłego bólu głowy

Badania naukowe wykazały, że jest aż 70 typów bólów głowy. Bardzo trudno jest postawić diagnozę i na pewno nie należy robić tego samodzielnie. Pomocy można szukać m.in. u fizjoterapeuty.

Jak przebiega diagnostyka bólów głowy?

Określenie przyczyny występowanie bólów głowy jest bardzo skomplikowane i wymaga czasu. Należy przeprowadzić szczegółowe badania. Przede wszystkim istotne jest, aby odróżnić migrenę od napięciowego bólu głowy. To pierwszy etap, który musi wykonać neurolog, aby zacząć właściwe leczenie pacjenta.

Terapia czaszkowo-krzyżowa w Warszawie w celu złagodzenia bólu głowy

Terapia cranio-sacralna okazuje się bardzo skuteczna, jeżeli chodzi o zmniejszenie odczuwania bólu głowy. Przywracany jest prawidłowy obieg płynu mózgowo-rdzeniowego, poprawia się ruchomość kości czaszki, jak i sprawność ośrodkowego układu nerwowego. Przeprowadzana jest rehabilitacja opony twardej, co umożliwia zmniejszenie nacisków na kręgosłup. Mózg po takiej terapii jest właściwie odżywiony, powracają siły witalne, a samo leczenie jest znacznie skuteczniejsze.

Na pewno leczenie farmakologiczne warto wspomóc taką terapią, którą przeprowadza profesjonalny fizjoterapeuta z Ursynowa.

Terapeutyczne korzyści z terapii czaszkowo-krzyżowej

Fizjoterapeuta, psycholog, neurolog to specjalności, które powinny ze sobą współpracować, jeżeli u pacjenta występują uporczywe bóle głowy o niewyjaśnionej przyczynie. Diagnozowanie tego typu schorzeń jest bardzo skomplikowane, dlatego tak istotne jest, aby działać na wielu polach. Pozwala to skrócić czas stawiania diagnozy z wielu lat do nawet kilku miesięcy. Pacjent w tym czasie otrzymuje ponadto stosowną pomoc i otrzymuje ulgę w cierpieniu.

Bóle głowy są bardzo kłopotliwe, uniemożliwiają bardzo często normalne funkcjonowanie. Należy jak najszybciej się z nimi rozprawić, a terapia czaszkowo-krzyżowa może okazać się naprawdę bardzo skuteczna.